dorado ico
0Shares

Prekių pristatymo startuolis Dorado sėkmingai baigė pirmą ICO (viešo kriptovaliutos platinimo – Initial Coin Offering) etapą ir pritraukė 6,3 mln. JAV dolerių iš 7725 klientų visame pasaulyje, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.

Daugiausiai investicijų Dorado sulaukė iš Filipinų, Indijos, Meksikos, Tailando, Malaizijos, Vokietijos ir Anglijos. Lietuviai nebuvo aktyvūs – jie sudaro mažiau negu 10 proc. investuotojų. Dorado yra lietuvių kompanijoje Foodout gimęs startuolis. Investuoti bus galima dar du mėnesius.

Reikalingas prekes miesto ribose Dorado pristatys per valandą ar greičiau, ir tai padarys Uber platformos principu veikiantys kurjeriai. Dorado vėliau ketina investuoti į kitas inovacijas: į pristatymo darbą pajungs dronus ir robotus.

„Mūsų tikslas ‒ savo veiklą plėsti pasauliniu mastu ir būti daugiau negu tik maisto pristatymo bendrove. Dorado logistinė platforma yra absoliučiai revoliucinė, kuri Uber principu naudodama blockchain technologiją sujungs klientus su vietoje dirbančiais kurjeriais, galinčiais pristatyti viską, ko klientui reikia iš konkrečios parduotuvės, vaistinės ar restorano“, ‒ sakė J.Karosas.

Dorado pirmiausia savo veiklą plės į Lenkiją bei Rusiją. Iš pritrauktų pinigų šiemet Dorado įsigys vieną sparčiausiai Lenkijoje augančių maisto pristatymo platformų woopit.com. Rusijoje Dorado savo veiklą plėtos kartu su Eygenyi Tikhorimov, į Rusiją įvedusiu eBay, Yandex ir ozon.ru. Vėliau Dorado planuoja plėstis į Australiją ir Kanadą.

0Shares