AdEx išleido blockchain reklamos platformos beta versiją

adex blockchain
0Shares

Vienas sėkmingiausių ICO praėjusią vasarą – AdEx, reklamos mainų platforma,  šią savaitę išleido savo beta versiją ir gali būti pasiekiama naudojant Chrome naršyklės įskiepį MetaMask.

AdEx ICO įvyko 2017 m. Birželį ir per 8 valandas nuo paleidimo surinko daugiau nei 40 000 ETH. Komanda iškarto ėmėsi darbų, kad reklamos pramonė taptų geresne interneto leidėjams, reklamuotojams ir vartotojams.

REKLAMOS SKAIDRUMAS

Nors daug diskusijų kilo dėl tradicinės ir alternatyvios žiniasklaidos turinio skirtumų, visi pritarė argumentui, kad ne visada reklama būna skaidri ir gali būti panaudota blogiems tikslams.

AdEx siekia išspręsti šią problemą bent jau iki minimalaus lygio, išnaudodama geriausias blockchain technologines savybes – skaidrumą ir saugumą.

Kompanija pasiekė pirmąjį etapą, kuris buvo numatytas pirmam ketvirčiui. Dabar perėjo orie 2 etapo, kuris buvo numatytas tik kitais metais.

Beta versijos išleidimas prasidėjo tiesioginiu reklamos rinkos patikrinimu, kai kartu su pasauline kelionių agentūra “Ink” jie pardavė 1 mln. reklamos vietų oro uoste. Tai įvyko pirmajame blockchain pagrindu veikiančiame aukcione.

Projektas šiuo metu dirba su įspūdingu partneriais, tokiais kaip NEO, Wings, AdHive ir Fintech Blockchain Group. ADX žetonais aktyviai prekiauja 9 kripto keityklos, daugiausiai: Binance, Liqui ir Bittrex platformoje.

0Shares