Microsoft neberodys kriptovaliutų reklamų Bing paieškoje

Microsoft neberodys kriptovaliutų reklamų Bing paieškoje
0Shares

Sekdama Facebook, Twitter ir Google, Microsoft prisijungia prie kriptovaliutos reklamos draudimo tendencijos. Nuo 2018 m. Liepos mėnesio kriptovaliutos reklamas “Bing” paieškos sistemoje.

Trečiadienį “Microsoft” reklamos vadovas Melissa Alsoszatai-Petheov paskelbė:

Visada įvertiname savo taisykles, siekdami užtikrinti saugią ir įdomią patirtį “Bing” naudotojams ir skaitmeninės reklamos ekosistemai. Kadangi kriptovaliutos ir susiję produktai nėra reguliuojami, mes nustatėme, kad jie gali kelti didelę riziką vartotojams, nes blogi veikėjai gali reklamuoti savo sukčiavimo schemas.

Remiantis pareiškimu, pagrindinė draudimo priežastis yra dabartinė nereguliuojama kriptovaliutų būklė, kuri tariamai padidina “Bing” vartotojų riziką.

Siekdami apsaugoti savo vartotojus nuo šios rizikos, mes nusprendėme uždrausti kriptovaliutos reklamą ir susijusiems produktams

Kaip sakoma pranešime, “Bing Ads” šį draudimą įgyvendins birželio mėnesį. O jo vykdymas prasidės nuo birželio pabaigos iki liepos pradžios.

“Bing” kriptovaliutos skelbimų draudimas yra naujausias iš kriptovaliutos reklamos draudimų serijos, kurią socialinė milžinė “Facebook” pradėjo šių metų sausio mėn. pabaigoje, uždraudžiant visus kriptovaliutas reklamuojančius skelbimus, įskaitant Bitcoin ir ICO. Netrukus “Google” ėmėsi šios iniciatyvos, o kovo mėnesį ji taip pat paskelbė apie panašų draudimą savo platformoje. Netrukus “Twitter” taip pat paskelbė apie savo draudimą naudoti kriptovliutos skelbimus.

Nors “Bing” yra paieškos sistema, kuri nėra tokia populiari, kaip “Google”, “Microsoft” draudimas gali nuslopinti kriptovaliutos rinką. Bitcoin kaina – vertingiausia kriptovaliuta pagal rinkos kapitalizaciją – iškart po pranešimo prarado beveik 7% savo kainos.

0Shares